ericamodin

Direktlänk till inlägg 4 juli 2016

Lek och bus i paddocken

Av erica modin - 4 juli 2016 19:04

Igår blev det lek och bus i paddocken för hand! Många roliga övningar och Philippa tycker att det är så kul! Speciellt när vi springer tillsammans och hon får mycket beröm. Jag tycker även också att det är jätte roligt! Man behöver inte alltid rida. Man får ett sånt bra band och gemenskap om man inte alltid gör allt på häst ryggen och behöver inte alltid va allt för seriöst. Som ni märker kanske så gillar jag att vara lite " oseriös " ibland. Tycker det är viktigt att slappna av och bara ha kul med sin häst! Önskar verkligen att fler gjorde sånt med sina djur.

Idag fick hon vila och jag fick slita i paddocken! Börjar komma upp lite ogräs på vissa ställen. Gäller att plocka bort rötterna i tid! Blev inte klar idag. Fortsätter mer imon :)! Nu är jag även inne på min sista vecka sen går jag mot semestern!
/ Erica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica modin - 12 juli 2016 17:07

Bytt tillbaka till min gamla blogg!   '  Nouw.com/ericamodin '   ...

Av erica modin - 10 juli 2016 21:26


Idag red jag inte. Hade först besök av Roberts pappa, sedan kom min syster och hennes man och deras son på lite besök! Kort där efter åkte jag till eko och sedan där efter stallet. Det var sånt äckligt väder idag.. Hade tänkt henne låta vila i...

Av erica modin - 10 juli 2016 13:11

Igår var det jätte varmt när jag kom till stallet. Så gjorde ett pass för hand med Philippa som vi tycker är så roligt! Och solen stekte verkligen på, så kände mig bara dum om jag skulle ha ridit. Men solen försvann sen senare på eftermiddagen men då...

Av erica modin - 9 juli 2016 10:30

Igår var vi på bilträff. Hade verkligen jätte roligt! Men sen framåt kvällen/natten blev det ju race som det brukar bli. Och kallt var det ute också! Eller var det bara jag som var känslig? Så vi stod där en stund och kollade och klockan gick å sen...

Av erica modin - 8 juli 2016 22:22

Igår var jag och hälsade på mamma å pappa å alla hundarna. Även min lilla favorit hund. Gud vad jag saknar honom, varje dag som går! Men jag tänker inte vara en egoist å ta med han till mitt hus från flocken, det är jag för mycket djurvän för! :) ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kommer du få läsa mycket om mig och min Dponny Philippa som är en import från holland! Vårat mål är att bli bättre inom dressyren.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards