ericamodin

Alla inlägg den 8 juli 2016

Av erica modin - 8 juli 2016 22:22

Igår var jag och hälsade på mamma å pappa å alla hundarna. Även min lilla favorit hund. Gud vad jag saknar honom, varje dag som går! Men jag tänker inte vara en egoist å ta med han till mitt hus från flocken, det är jag för mycket djurvän för! :)

Idag blev det mest städning på jobbet och sen efter det, semester!! Känns så himla skönt. Behöver ha lite ledigt!
Red även idag. En runda på den stora ängen. Och försökte hålla henne i skritt hela vägen! Hon tycker den ängen är lite " små läskig " än. Då hon endast är van att ridas på ängen precis jämte stallet men denna ängen ligger mer i skogen. Och blev nästan skritt hela vägen! Perfekt uppvärmning. (y)
Efter det blev det att springa av sig lite i paddocken! Kunde inte hålla på allt för länge då jag tyckte synd om henne för insekterna var så otroligt på idag..
/ Erica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kommer du få läsa mycket om mig och min Dponny Philippa som är en import från holland! Vårat mål är att bli bättre inom dressyren.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards