ericamodin

Alla inlägg den 3 juli 2016

Av erica modin - 3 juli 2016 11:12

Nu måste jag skärpa till mig! Om jag vill ha kvar bloggen eller inte. Vet inte varför jag inte bloggar. Men glömmer bort det på något vis! Jag tycker att det är jätte roligt att blogga. Men jag tänker hela tiden " jag gör det senare, efter jag har gjort detta " och då liksom glömmer man av det!

Igår var det 40 års fest för min morbror. Och kunde inte rida på förmiddagen för det verkligen spö regnade hela tiden! Regnet slutade mer när vi kom till festen haha :).

Men i fredags fick hon sig en runda på den stora ängen. Där övade jag lydnad som skritt hela vägen tillbaka! Tyckte hon va super svårt och skuttade på stället ibland. Men bra övning för henne!
Sen avslutade vi med att rida i alla gångarter i paddocken :)!
/ Erica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kommer du få läsa mycket om mig och min Dponny Philippa som är en import från holland! Vårat mål är att bli bättre inom dressyren.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards